سرخط خبرها

در انتظار جنجالی‌ترین دربی سال|استقلال علیه داوری بیانیه داد!

  • کد خبر: ۱۰۱۷۳۰
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
در انتظار جنجالی‌ترین دربی سال|استقلال علیه داوری بیانیه داد!
دربی آخر سال ۱۴۰۰ احتمالا یکی از پر حاشیه‌ترین دربی‌های چند دهه اخیر خواهد شد. هر دو تیم در آستانه این بازی به داوری اعتراض دارند. استقلالی‌ها به تازگی بیانیه‌ای را علیه فدراسیون فوتبال درباره انتخاب داوری دربی صادر کرده‌اند تا حواشی این بازی ابعاد تازه‌ای به خود بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اعتراض‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به انتخاب داوری دربی وارد مرحله جدیدی شده و هر دو باشگاه تلاش می‌کنند با زمینه سازی‌های متعدد کفه ترازو را به سمت و سوی خود سنگین کنند. دراین میان باشگاه استقلال که برای قهرمانی درلیگ جاری شانس بیشتری دارد در آستانه این بازی مهم بیانیه‌ای را علیه فدراسیون فوتبال نوشته و خواستار انتخاب یک داور مناسب برای این بازی شده است.

دربیانیه باشگاه استقلال چنین آمده است:

باشگاه استقلال در آستانه برگزاری دربی تهران بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

متاسفانه مجموعه‌ای که در سال‌های اخیر به برخورداری از حمایت‌های نامتعارف شهرت یافته است و دیگر کارش به جایی رسیده که لطف مکرر را حق مسلم خود می‌داند، در آستانه دربی تهران با انواع بازی‌های رسانه‌ای مثل نامه‌نگاری به سازمان لیگ و خبرسازی درباره داور دربی پیش‌رو، در تلاش است که مجددا بر فضای داوری در دربی تهران اثر بگذارد.

امیدواریم شنیده نشود که با این شانتاژ‌ها کسی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد که پنالتی‌های گرفته نشده برای تیم استقلال در چند دربی اخیر (به گواه کارشناسان و حتی فیلم باقی مانده از بازی‌ها) نشان می‌دهد که این فضاسازی‌ها بی‌تأثیر نبوده است.

باشگاه استقلال ضمن ابراز نگرانی شدید خود بابت این گونه رفتار‌های غیراخلاقی و با تاکید بر اینکه از طرق قانونی علیه حاشیه‌سازان اقدام کرده است، از کمیته محترم اخلاق فدراسیون فوتبال انتظار دارد که با این ترفند‌ها و شیطنت‌ها برخورد قاطعانه‌ای صورت دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->